piątek, 25 sierpnia 2017

Podziękowanie dla Pani przedszkolanki

Witajcie :) Nie wiem jak u Was, ale u mnie lato powróciło! Choć lubuję się mocno w średnich temperaturach, tak po kilkunastu brzydkich dniach stęskniłam się za ciepełkiem. No halo, lato jeszcze!
W dzisiejszym poście przedstawiam Wam kartkę, jaką wykonałam do wręczenia przez małego przedszkolaka swojej opiekunce. Dzieci rosną i wiadomo, kończy się jeden etap szkolnictwa i zaczyna następny :) Okładkę kartki wykończyłam borderem, a pod spodem tekst został przyozdobiony paskiem przyciętym dziurkaczem brzegowym. 



A do wykonania kartki wykorzystałam:




Serdeczne pozdrowienia :)



2 komentarze

  1. Świetna! Uwielbiam Twje sówki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklep internetowy Davbol www.www.davbol.pl? oferuje wysoką jakość w stosunku do niskiej ceny.

    OdpowiedzUsuń

TOP