wtorek, 29 sierpnia 2017

Czas do szkoły


Już za kilka dni wrzesień, a niektórych z nas (np. mnie;) czeka powrót do szkoły:)
Na tę okazję zrobiłam dla siebie zeszyt, właściwie to nie cały, 
a jedynie okładkę przerobiłam od początku do końca po swojemu.
Na koniec wszystko pociągnęłam dwukrotnie lakierem. 
I Was zachęcam do tego typu eksperymentów, bo przyjemnie jest potem sięgnąć po taki zeszyt.
Pamiętacie szkatułkę, w której wykorzystałam dwustronne papiery z serii I love vintage,
 a więc dzisiejsza moja inspiracja to kontynuacja wykorzystania tych papierów,
zobaczcie sami:


Tym razem wykorzystałam papier vintage 03, oraz papier vintage 01
a także wycięty pasek z alfabetem z drugiej strony papieru vintage05.



Do tematyki szkolnej idealnie wpasował się scrapek z sowami na drzewku:



 

I jeszcze podsumowanie wykorzystanych materiałów ze Sklepiku Gosi:

papier I love vintage 01
papier I love vintage 03
papier I love vintage 05
scrapek z sowami
nożyk do cięcia papieru
tusz brązowy
mata samoregenerująca

Pozdrawiam jeszcze wakacyjnie ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

TOP