poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Będziesz mamą

Bycie mamą, to marzenie wielu kobiet. Ciąża to szczególny czas, szczególnie dla osoby, która długo czekała na wiadomość, że pod jej sercem rozwija się nowe życia.
I właśnie dla jednej z moich znajomych, która dowiedziała się, że będzie mamą postanowiłam zrobić karteczkę.
W związku z tym, że nie wiadomo, czy to będzie chłopczyk, czy dziewczynka, wybrałam papier, gdzie łączy się kolor różowy z niebieskim. Niestety na zdjęcia wychodzi jako fioletowy.
Chciałam by karteczka nie była za bardzo bogata, ale jednocześnie, by prezentowała się elegancko.



Najważniejszym jej elementem jest scrapek kobiety w ciąży. Scrapek, jak i sam wykrojnik możesz kupić w naszym sklepie


A teraz kilka szczegółów:

2 scrapki kobiety w ciąży: jeden ciemny, a drugi jasny nakleiłam na siebie z małym przesunięciem. Serduszko, które również zostało wycięte pokolorowałam na czerwono i przykleiłam w powstały otwór.




Tak przygotowany scrapek przykleiłam do owalnej serwetki. Dodałam też owale w kolorze tła i bazy


To wszystko nakleiłam na bazę z przyklejonym tłem i piękną ażurową ramką


Do wykonania karteczki wykorzystałam:


Pozdrawiam serdecznie :-)

Danfi


 https://danfi1.wordpress.com/

1 komentarz

TOP